Support

2020-09-25. Underhållsarbete på internetförbindelser
2020-09-25. Scancloud kommer att utföra underhållsarbete på internetförbindelser natten mellan 4-5 november. Under tiden 00:01-05:00 kommer förbindelserna att brytas i ca 45 minuter. Detta gäller även våra backuppförbindelser vilket innebär att vi under denna tid inte kan ta emot filer till våra tjänster. Vid eventuella frågor vänligen kontakta Scancloud Support.

Supporten är tillgänglig, vardagar 08:30–16:30, med lunchstängt mellan 12:00–13:00.

E-post:
Telefon: 08-23 23 18

I övriga akuta ärenden utanför ordinarie arbetstider, vänligen maila oss eller ring växel 08-23 23 17.

Vid incidenter som på något sätt påverkar produktion eller leverans kommer vi att skyndsamt informera om det på denna sida samt kontakta eventuellt berörda parter. I övrigt läs mer om Scanclouds Säkerhet- och Incidenthanteringspolicy här.

Nedan finner du verktyg för våra onlinemöten eller supportärenden.

 

Scancloud Fjärrsupport

Vår support ansluter till din dator via TeamViewer för att snabbt hjälpa och visa

Scancloud Onlinemöte

Här visar vi dig våra demo eller delar bara skrivbord för att diskutera något dokument via TeamViewer

Kontakta oss idag. Du kan vara igång redan i morgon!

e-post 08-23 23 17