Support

2019-02-18 09:32 Problem med mailhantering
2019-02-18 Sedan 20:00 2019-02-16 har det felaktigt skickats auto-reply från oss för fakturor som skickats till era kunders e-postadresser hos oss (gällande felaktig mottagare), detta avhjälptes under morgonen idag 2019-02-18. De fakturor som via e-post har skickats till er som har en egen domän hos oss (@pdf.xxxx.se sedan lördag 2019-02-16 tills idag, har identifierats och har även lästs in för tolkning av våra system.

Supporten är tillgänglig, vardagar 08:30–16:30, med lunchstängt mellan 12:00–13:00.

E-post:
Telefon: 08-23 23 18

I övriga akuta ärenden utanför ordinarie arbetstider, vänligen maila oss eller ring växel 08-23 23 17.

Vid incidenter som på något sätt påverkar produktion eller leverans kommer vi att skyndsamt informera om det på denna sida samt kontakta eventuellt berörda parter. I övrigt läs mer om Scanclouds Säkerhet- och Incidenthanteringspolicy här.

Nedan finner du verktyg för våra onlinemöten eller supportärenden.

 

Scancloud Fjärrsupport

Vår support ansluter till din dator via TeamViewer för att snabbt hjälpa och visa

Scancloud Onlinemöte

Här visar vi dig våra demo eller delar bara skrivbord för att diskutera något dokument via TeamViewer

Kontakta oss idag. Du kan vara igång redan i morgon!

e-post 08-23 23 17