Support

2018-10-22 Problem med Leverantör av Bredband
2018-10-22 Idag 2018-10-22 mellan 14:14 till 15:15 så hade en av våra leverantörer av bredband, trots redundans, problem med nätet. Detta medförde att det under denna period delvis uppstod problem att ansluta till Scanclouds FTP servrar. Ni som skannar era leverantörsfakturor och levererar dessa till oss via vår FTP, behöver säkerställa att leveransen kunnat ske utan felmeddelanden. Om ni inte lyckats sända era fakturor så behöver ni skicka dessa på nytt till oss. Observera att detta endast berör de som skickar skannade fakturor till oss via (FTP) mot just ftp.scancloud.se

Supporten är tillgänglig, vardagar 08:30–16:30, med lunchstängt mellan 12:00–13:00.

E-post:
Telefon: 08-23 23 18

I övriga akuta ärenden utanför ordinarie arbetstider, vänligen maila oss eller ring växel 08-23 23 17.

Vid incidenter som på något sätt påverkar produktion eller leverans kommer vi att skyndsamt informera om det på denna sida samt kontakta eventuellt berörda parter. I övrigt läs mer om Scanclouds Säkerhet- och Incidenthanteringspolicy här.

Nedan finner du verktyg för våra onlinemöten eller supportärenden.

 

Scancloud Fjärrsupport

Vår support ansluter till din dator via TeamViewer för att snabbt hjälpa och visa

Scancloud Onlinemöte

Här visar vi dig våra demo eller delar bara skrivbord för att diskutera något dokument via TeamViewer

Kontakta oss idag. Du kan vara igång redan i morgon!

e-post 08-23 23 17